Чому мікромобільність?
Всесвітня організація охорони здоров'я рекомендує присвячувати щонайменше годину фізичній активності на свіжому повітрі кожен день.
Вивчаючи взаємозв'язок між фізичною активністю і здоров'ям група дослідників Великобританії проаналізувала інформацію на основі бази даних , що охоплює Англію, Уельс та Шотландію. Дослідники врахували, яким чином понад 260 тисяч людей щодня дістаються на роботу, зокрема, велосипедом, пішки, громадським транспортом чи комбінацією видів транспорту, а також поцікавилися, який стан здоров'я був у цих людей упродовж п'яти років.
Серед усіх респондентів найменша смертність була серед тих, хто їздив на роботу на велосипеді. Серед них було на 41% менше померлих, ніж серед тих, хто користувався громадським транспортом і тих, хто не був активним під час поїздок. Навіть люди, які їхали лише частину шляху мали на 24% менший ризик померти у порівнянні з людьми, які не мали пересувань активними видами транспорту. Пересування пішки виявилось дуже корисним для роботи серця. Пішоходи мали на 27% менший ризик серцевого нападу чи іншого серцево-судинного захворювання і на 36% нижчий ризик померти від серцевих проблем у порівнянні з людьми, які використовували менш активні види транспорту.
Ці дослідження стають особливо важливими на фоні заяв про те, що від коронавірусної інфекції частіше помирають ті, хто мають хронічні захворювання. Найбільш незахищеними є дихальна та серцево-судинна системи. Тому люди, які пересуваються пішки і на велосипеді, не лише мають менший ризик зараження за умови дотримання соціальної дистанції, а й більші шанси на перенесення інфекції без складних наслідків.
Натомість автомобілі не є альтернативою громадському транспорту. Адже через них утворюються затори і забруднюється повітря, а повітря з високою концентрацією дрібнодисперсного пилу, на думку дослідників Гарвардського університету, сприяє вищій смертності від коронавірусу.